donderdag 4 augustus 2016

Altered bottle metall look

Gisteren heb ik nog een experimentje uitgevoerd op een klein flesje met als resultaat een soort van 'metal look'. Dit is het resultaat.

Yesterday I tried another technique on a small bottle which gave it a sort of 'metal look'. This is the result.



Het flesje is bedekt met structuurpasta waarin ik verschillende bloemen, gemaakt van klei, heb bevestigd. Daarna heb ik het geheel geverfd met zwarte verf en daaroverheen heb ik gekleurde acrylverf gespoten.
Tot slot heb ik hier en daar wat zilverkleurige verf aangebracht als finishing touch.

The bottle is covered with structure paste in which I fastened some flowers made out of clay. Then I painted the whole bottle with black acryl paint and after that I sprayed some colored acryl paint. As a finishing touch I added some silver colored paint here and there.



I like the result, I hope you do too.

Have a nice day!






Geen opmerkingen:

Een reactie posten